Vanliga frågor

FAQ

Här svarar vi på dom vanligaste frågorna.💚💚💚

                  1. När får jag min beställning? Sverige: 7-12 arbetsdagar. När vi har extra kampanj då vårt lager tar slut så väljer vi att skicka din beställning från våra utländska leverantörer för att du ska få din produkt så fort som möjligt.  
                  2. Hur hittar jag min beställning? Du kan se ditt spårningsnummer i din leveransbekräftelse via e-post. Det kan finnas i din skräp-/spam-mapp. Ditt spårningsnummer kommer via mail efter 3-5 dagar efter din beställning.

                1. Exempel på spårningsnummer: XX2132521272132119, 960863382

                2. Hur lång tid kommer det ta att få mitt paket? Leveranstiden är normalt 7-12 arbetsdagar. Beställningar på helger packas och skickas vanligtvis nästkommande arbetsdag.

                3. Kan jag returnera min produkt? Vi ser alltid till att du som kund har en så bra upplevelse som möjligt och att du blir nöjd med ditt köp. Men om du skulle vilja skicka tillbaka din produkt så löser vi självklart det. Mejla oss direkt så fort som möjligt. 

                4. Kan jag avbeställa min beställning? Vi kan avbeställa en order så länge den inte har hunnits hanteras av vårt lager, detta sker ofta inom 24 timmar. Kontakta oss så snabbt som möjligt. Så kanske vi hinner avbryta din beställning. Om detta inte är möjligt måste du returnera detta till vårt lager för återbetalning. 
                  För snabbare hjälp, tillhandahåll: Ordernummer, E-postadress&leveransadress om ordernummer är okänt.

                5. Spårnings statusen visar levererad men jag har inte fått min order? Ibland kan det gå ut meddelande på förväntad leveransdatum och därmed kan produkten komma någon dag efter det datumet. Kika gärna på din uppfart eller utanför brevlådan om paketet inte får plats i brevlådan. Har det gått 24h och ingen produkt dykt upp. Kontakta oss! Vi har för tillfället ingen kundsupport via telefon men vi svarar alltid inom 48 timmmar.

                6. Varför fungerar inte rabattkoden på min beställning? Skicka ett e-postmeddelande till info@swedy.se För snabbare hjälp, tillhandahåll: * Ordernummer * E-postadress används * Rabattkod mottagen